Monday 16 October 2017

Bäst Forex Mobile Plattform


Forex Mobile Trading Fram till nyligen har Forex mobile trading (cellsmartphone trading) varit ganska dyster. Men Forex kartläggning leverantörer och mäklare har börjat hämta sin handling. De har insett att handlare vill ha bekvämligheten att handla från våra mobiltelefoner 8230 8230 Och de ger oss verktygen att göra just det. I denna artikel kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex Mobile Trading. Speciellt kommer jag att visa dig: Vilken mobil handel är de bästa telefonerna och tabletterna för handel De bästa mobila forex tradingplattformarna Min lösning för mobil handel Vad är Forex mobilhandel Enkelt uttryckt: Mobilhandel handlar Forex marknaden från en smartphone eller en tablett . Forex Mobile Trading Jag är säker på att du håller med, det kan ibland vara svårt att passa Forex runt ett upptaget schema. Mellan arbete, familj och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid att handla. Tack och lov har de senaste åren varit snabb framsteg inom smartphone och tablettteknik. Nu är du inte längre begränsad till handel från din dator eller laptop. Idag kan du handla Forex från de flesta smartphones eller tabletter så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har ändrat hur jag handlar. Idag gör jag minst 50 av min handel medan jag är borta från min dator. Jag har tagit affärer under vandring, cykling och även medan du badar, även om jag inte rekommenderar att du använder din telefon i poolen. Bästa smartphones för Forex trading Här är det svårt. I smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta den bästa telefonen för dig. Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier. Först kan vi titta på telefonens operativsystem (OS). Bästa smartphone OS för handel Android, iOS eller Windows Ett smartphone8217s OS är den programvara som stöder telefonens grundläggande funktioner. Med telefonens operativsystem kan du göra saker som att ringa telefonsamtal och installera appar. Att välja det bästa operativsystemet för dig är ganska enkelt. Det finns tre huvudsakliga val för Forex mobilhandel: Android, iOS (iPhone) och Windows Phone. När det gäller Forex apps har Android och iOS mycket mer val än något annat operativsystem. Du kan också gå till en Windows Phone, men det arent verkligen att många Forex-appar för en Windows Phone samma sak gäller för Blackberry, Fire OS (Amazons offering) och Firexfox OS. Mitt råd är att välja antingen Android eller IOS. Bästa skärmstorlek och hårdvara En av de viktigaste faktorerna när man letar efter en smartphone att handla från är skärmstorlek. Att ha en liten skärm gör det mycket svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer. Det är bra om det är lite mindre, men för litet och diagrammen blir en mardröm för att navigera. Du kommer också ha en minsta skärmupplösning på 19202151080 (1080p). Något mindre än 1080p kommer också att vara en smärta att kartlägga på. Vanliga Smartphone-skärmstorlekar Ovanstående specifikationer är inte nödvändiga. Om du har en äldre telefon med en mindre skärm eller upplösning, ge det ett skott ändå. Hårdvara är vanligtvis en stor angelägenhet med människor. Men du behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading. Du behöver inte gå ut och köpa den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. Den andra fördelen med stora telefoner är att de har stora batterier. Vilket tar mig till nästa punkt. Samsung-telefoner vinner ut för batterilivslängd Batterilivslängden är viktig, du vill inte att telefonen ska dö i mitthandeln. Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning. Detta bör tillåta tung användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta att upptäcka att större smartphones har bättre batterilivslängd. Det fungerar bra, eftersom du behöver en telefon med en stor skärm. Medan batterilivslängden är viktig, gör det inte högsta prioritet. Batterierna är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära det med dig. Jag har två reservbatterier i min flickvän8217s väska hela tiden. Tänk på att iPhone 6 plus är helt sluten, så att du inte kan byta ut sitt batteri. Mina telefonrekommendationer Jag använder Samsung Galaxy Note 3 på grund av sin stora skärm och lång batteritid. Jag rekommenderar starkt Notes-serierna trots att de är stora telefoner, den extra skärmstorleken hjälper till med kartläggning. Om du föredrar en iPhone, är iPhone 6 plus ett bra val igen tack vare den stora skärmstorleken. Tänk dock på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget, är Bluboo X6 ett fantastiskt val. Bluboo är ungefär sex gånger billigare än Galaxy Note 4, och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus. Oavsett budgetpriset har Bluboo bra prestanda och passar perfekt för smartphone-handel. En annan lösning för snäva budgetar är att gå till en äldre modell. Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 för Forex mobilhandel, och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan. Jag brukar inte uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading Att välja den perfekta tabletten för Forex mobila handel liknar att välja den perfekta telefonen. Skärmens storlek och operativsystem är de viktigaste faktorerna. Men när det gäller din Tablet OS, är Windows det överlägset bästa alternativet. Windows 8-tabletter vinner ut över Android och Apple-tabletter Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft. Surface Pro-sortimentet använder inte ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det använder Windows 8 som ett operativsystem. Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera din normala handelsplattform på din surfplatta, t. ex. MT4. I huvudsak är en Surface Pro-tablett som en mycket liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-sortimentet är att de är mycket dyra. Den goda nyheten är att det finns andra alternativ 8230 8230 Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, liksom Dell och Acer. En Windows 8-tablett är ditt bästa alternativ för Forex mobilhandel. Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab. Om du vill ha en Mac-Tablet är din enda alternativ iPad. Jag skulle rekommendera en 10,1 tums skärmstorlek som sagt, jag har använt tabletter med en mindre skärm och de är bra för handel. Hitta den perfekta mobila Forex trading plattformen Chanserna är att din mäklare redan har en mobil handelsplattform. De mest populära plattformarna är för närvarande MT4MT5 mobil eller cTrader mobil. Du kan få MT4MT5 mobil på Android och iPhone, och båda plattformarna fungerar bra. Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra. Personligen föredrar jag cTrader mobil, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformarna släpps dock ned genom deras kartläggning. Diagrammen har helt enkelt inte så många funktioner som vi brukar använda från vanliga plattformar. Till exempel, med MT4MT5 mobil kan du inte ändra diagramfärger, och utbudet av indikatorer är väldigt begränsat. Med cTrader-mobilen är tidsramarna du kan använda mycket begränsade. Det största problemet jag har med att kartlägga på MT4MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med dina vanliga diagram. Jag kunde tillbringa en timme med att konfigurera alla mina diagram på min dator, och då skulle jag behöva göra om allt det arbetet på mina mobila kartor. Medan alla dessa plattformar är bra för att ta affärer, om du vill ha en bra kartlösning, är dina alternativ smala. Du borde ladda ner alla tre plattformarna och testa dem. Jag testade MT4 mobil via Avatrade. du kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här. Många mäklare har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare proprietär plattform. Jag är säker på att det finns några pärlor där ute, och om du känner till någon låt mig veta genom att kommentera nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och handel är Trade Interceptor. Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform, och finns tillgänglig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry och Amazon-enheter. Trade Interceptor finns med en lång lista med mäklare, så din mäklare kan redan ansluta till den. Jag kunde ge en ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du är bättre att bara försöka själv. Kartläggning av endast mobila plattformar Om du bara vill använda din mobila plattform för kartläggning, finns det många bra alternativ. De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna är TradingView eller ChartIQ, båda dessa plattformar är mycket lika. Enligt min åsikt vinner TradingView, eftersom den är packad med en oändlig mängd funktioner. De extra funktionerna kommer till ett pris, TradingView är 9,99 per månad, medan ChartIQ fortfarande är ledig. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan om diagram som inte synkroniseras. Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera med din telefon och surfplatta. Återigen kan jag ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView som min mobila och stationära plattform. Medan jag verkligen önskar att de skulle skapa en Android-app fungerar det bra att få åtkomst till mina diagram via min webbläsare. Fjärrskrivbord och Windows 8-tabletter Medan Forex mobila handelslösningar blir bättre och bättre, känner jag personligen att de flesta mobila plattformar saknas. Hur lyckas jag ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator Tja, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara. Vad jag gör är att jag lämnar min dator 247, och jag använder en Android-app som heter Splashtop för att komma åt min PC-dator på distans. Detta gör att jag kan använda min faktiska handelsplattform för handel. Du kan också använda TeamViewer som ett fjärrskrivbord. både Splashtop och TeamViewer fungerar mycket bra. Självklart är den stora nackdelen med denna lösning att jag behöver hålla min dator hela tiden. Även om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt mitt skrivbord, vad då då, som backup Jag har en mobil handelsplattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablett med mig, använder jag bara det. Jag använder för närvarande en Surface Pro 3, som är en Windows 8-tablett. Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min surfplatta som jag använder på min dator, så min tablet kräver ingen mobil handelsplattform alls. Den bästa lösningen för Forex mobil handel För mig är den bästa lösningen för mobil handel att inte använda en mobil handelsplattform. Jag använder TradingView för att kartlägga på mobil, men jag tar mina affärer via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på dina behov. Det bästa sättet att ta reda på är att testa allt och ta reda på vad som fungerar. Så, vad ska du testa först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1: Kontakta din mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se också till att fråga om de stöder Trade Interceptor. Mäklare kan försöka driva sina egna programvaror på dig, så fråga om de tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2: Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3: Om du inte är nöjd med dina mäklareplattformar, prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma att du vill byta mäklare om du hittar en bra mobilplattform. Steg 4: Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar i allmänhet, ladda ner Splashtop eller TeamViewer och försök använda fjärrskrivbord. Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen för de flesta, men det har nackdelar. Steg 5: Om fjärrskrivbordet doesn8217t passar dina behov, kolla in att köpa en Windows 8-tablett. Jag hoppas att du hittade den här artikeln användbar. Om du har några frågor eller förslag, skicka mig en Tweet eller ett meddelande på Google. De 3 bästa Forex Trading Platforms Top Forex Mäklare excel på en mängd olika områden som handel exekvering, realtid tillgång till priser och diagram och pedagogiska resurser. De flesta mäklare har flera plattformar, inklusive de som är mycket specifika för automatiserad och algoritmisk handel. Några av de största faktorerna som kommer till spel när du väljer en Forex trading plattform är din individuella handelsstil och erfarenhetsnivå. Avrundade Forex-plattformar kommer att ha de mest flexibla lösningarna som gör att du kan hantera och hantera risker från vilken dator som helst som helst. Thinkerswim, en del av TD Ameritrade, levererar den mest avancerade Forex trading plattformen på marknaden. De gör det enkelt att handla forex, aktier, terminer och alternativ allt från ett konto. Genom denna plattform tar thinkorswim professionella betygs kartläggnings - och analyspaket och placerar dem i händerna på detaljhandelskunder. Dessa kraftfulla verktyg nås via en stationär applikation eller webbapplikation som är kompatibel med Windows eller Mac, och högt rankade mobilappar för iPhone, iPad och Android. Forex kombinerar en av de mest anpassningsbara Forex trading plattformar med en av de mest kompletta mobila lösningarna, så att du kan handla hur du vill, när du vill. FOREXtrader Pro-plattformen levereras med en partnerappbutik, Tradable, så att användarna kan anpassa varje del av sin handelsupplevelse en app i taget. Använd automatiserade handelsapps för att bygga strategier, eller använd appen Marginal Alert för att få varningar när du kommer nära ett marginalanrop. Den mobila plattformen för iPhone, iPad och Android gör inte heller skymt på funktioner, som innehåller en mängd komplexa ordertyper och en portal för att få tillgång till utbildning för att öka din forex kunskap från var som helst. MB Trading skräddare till olika kompetensnivåer, som erbjuder flera plattformar för professionell näringsidkare och flera andra för dem som är mellanliggande och nybörjare. Deskop Pro och MetaTrader 4 är dedikerade, Windows-baserade plattformar som riktar sig till mer avancerade handlare. MBT Web och MBT Mac är webbaserade plattformar för fler mellanliggande eller nybörjare som kan nås via en webbläsare. Alla plattformar har mycket anpassningsbara gränssnitt och kraftfulla analysverktyg för att ta din handel till nästa nivå. Om du behöver byta mer än valutakurser, testa Lightwave-plattformen, som också driver aktie-, termins - och optionsaffärer från ett konto. Vill bli den första som vet allt Gå med i vårt nyhetsbrev. Plus, direkt tillgång till vår exklusiva guide: Gör rätt val: En 10-minuters guide för att inte klara upp din nästa inköp. Vi finner det bästa av allt. Hur vi börjar med världen. Vi begränsar vår lista med expertinsikt och skär allt som inte uppfyller våra standarder. Vi testar finalisterna. Därefter heter vi våra bästa plockningar. De bästa Forex trading plattformarna: MetaTrader4, MetaTrader5, WebTerminal och mobila versioner LiteForex erbjuder endast de mest populära handelsplatformarna på Forex marknaden: MetaTrader4 och MetaTrader5. Dessutom erbjuder vi dig möjlighet att handla utan att behöva installera någon plattform: MetaTrader 4 WebTerminal, den bästa online forex trading plattformen, är vår lösning. Tjänsten tillhandahålls inte kunderna i Liteforex (Europe) Limited (ex. Mayzus Investment Company). De bästa Forex trading plattformarna: MetaTrader4, MetaTrader5, WebTerminal och mobila versioner Metatrader för aktier Automatiserade handelssystem har blivit ganska populära på valutamarknader de senaste decennierna. Det. Valutamarknaden handlar med cirka 5,3 biljoner varje dag. Med så mycket pengar i. LdquoYou måste göra ett fåtal saker rätt i ditt liv så länge du donrsquot gör alltför m. Det här är den största finansiella marknaden runt att handla i genomsnitt 5,5 biljoner per dag. Thatr. FX-handel kan vara ganska besvärlig verksamhet. Sitter i timmar framför ett live-diagram, vänta. MetaTraderreg är mjukvaran som har revolutionerat Forex trading. Det var som helst - när som helst acc. Den löpande 5 biljoner dagliga omsättningen av forex är huvudsakligen nere på den stora tekniska utvecklingen. Forex handelsplattform Experter säger att ett företag i utländsk valuta kan förändra ditt livs gång. Om någon. Under de senaste åren ses det att online-valutahandling har fått en stor popularitet. Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att fortsätta att surfa på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. Riskvarning: Handel på finansiella marknader medför risker. Kontrakt för Skillnad (CFD) är komplexa finansiella produkter som handlas på marginaler. Trading CFDs har en hög risk eftersom hävstångseffekt kan fungera till din fördel och nackdel. Som ett resultat kan CFD: er inte vara lämpliga för alla investerare eftersom du kan förlora allt investerat kapital. Du bör inte riskera mer än du är beredd att förlora. Innan du bestämmer dig för handel måste du se till att du förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå. Klicka här för vår fullständiga Risk Disclosure. Webbplatsen ägs av Liteforex (Europe) Ltd (ex. Mayzus Investment Company Ltd) som registrerades med adressen: 124 Gladstonos Street, The Hawk Building, 4: e våningen, 3032, Limassol, Cypern. Den här webbplatsen innehåller grundläggande information som är relevant för följande företag: - Liteforex (Europe) Ltd (ex Mayzus Investment Company Ltd), är registrerat som Cyperns investeringsbolag (CIF) med registreringsnummer HE230122 och reglerat av Cyperns värdepapper och Exchange Commission (CySEC) enligt licensnummer 09308 i enlighet med MiFID-direktivet (Markets in Financial Instruments Directive). Alla detaljhandelskundsfonder är försäkrade av Investor Compensation Fund (ämnesberättigande). - LiteForex Investments Limited registrerat i Marshallöarna (registreringsnummer 63888) och reglerat enligt Marshall Islands Business Corporation Act. Företagets adress: Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshallöarna MH96960. LITEFOREX (EUROPE) LTD (ex MAYZUS INVESTMENT COMPANY LTD) och LITEFOREX INVESTMENTS LIMITED tillhandahåller inte service till invånare i USA, Israel, Belgien och Japan. Upphovsrätt kopia 2005-2017 LiteForexThe Best Forex Brokers of 2017 satsning på Forex marknaden De bästa artisterna i vår recension är TD Ameritrade. Gold Award-vinnaren Interactive Brokers. Silver Award-vinnaren och FXCM. Bronsprisvinnaren. Heres mer om att välja en Forex mäklare för att möta dina behov, tillsammans med detaljer om hur vi kom fram till våra rankningar. Forex eller FX, trading är en mer avancerad typ av investering som passar bäst för erfarna handlare. Om du är väl känd i daghandel eller alternativhandel kan forex vara en utmaning värt att acceptera. Forexhandel kan vara ett annat sätt att diversifiera din portfölj, men det ger större risk än andra typer av investeringar. På grund av Dodd-Frank-akten måste forexmäklare som är verksamma i USA certifieras med både National Futures Association (NFA) och US Commodity Futures Trading Commission (CFTC). Dessa föreskrifter begränsar mängden hävstång som är tillgänglig för handlare. Alla amerikanska mäklare kan erbjuda maximal hävstångseffekt på 50: 1 för de flesta valutapar, med några mer riskfyllda valutor med högst 20: 1. På grund av detta erbjuder många valutahandeln inte längre konton till amerikanska handelsföretag. Denna översyn anser endast mäklare som tillåter amerikanska konton. Om du är intresserad av att utforska utländska alternativ kan vår internationella valutahandel webbplats vara till hjälp. Mäklare i vår recension utvärderades på kvaliteten på den handelsplattform de erbjöd, användarvänligheten för varje plattform och de verktyg som den tillhandahåller. Vi övervägde också provisionerna och andra kostnader samt deras utbildning och kundservice. Om du är intresserad av att utforska andra investeringsområden, har vi recensioner av dag handelsplattformar. online aktiehandel mäklare och options trading plattformar. Du kan också hitta användbar information om att investera i våra artiklar om valutahandel. Vad är Forex Trading Forex trading innebär handel med valutor och är den största och mest likvida marknaden i världen. Forex fungerar 24 timmar om dygnet, fem dagar i veckan och det har ingen enda centraliserad marknad. På en genomsnittlig dag handlar forexmarknaden runt 3 biljoner dollar. När du gör en Forex-handel köper du och säljer valuta och i huvudsak satsar på fluktuationerna i valutakurserna. Om du till exempel skulle köpa euro när konverteringsfrekvensen är 1,25 US-dollar för 1 Euro, så sälja när konverteringsfrekvensen är 1,28 US-dollar till 1 Euro, motsvarar denna skillnad på .03 din vinst. Vanligtvis köper du inte en liten mängd. Vanligtvis handlas för närvarande i många olika storlekar. Ett standardparti är 100 000 enheter av en valuta, en Mini-parti är 10 000 enheter, en Micro-lot är 1000 enheter. Några mäklare kan erbjuda Nano-partier, som bara är 100 enheter. Förändringen i ett valutaparvärde mäts i pips, vilket är det minsta belopp som värdet kan ändra. Vanligtvis anges en valutapar ut till fjärde decimalen, och en pip är förändringen i det sista numret. Till exempel, om EURUSD handlar på 1,3300 och det rör sig till 1.3302, det är en rörelse av två pips. När pips förstoras av storleken på partiet, det är där möjligheten till vinst uppstår. Eftersom förändringarna i valutor är vanligtvis mycket små, verkar det som om valutahandel är idealisk endast för institutioner eller investerare som har råd att köpa stora partier. Det här är hävstångseffekten. En mäklare kommer vanligen att erbjuda dig ett marginalkonto som kan förstora det belopp du har tillgång till. Förhållandet mellan det belopp som du lånar på marginal och det belopp du lägger på är hävstången. Amerikanska mäklare kan inte erbjuda mer än 50: 1 hävstångseffekt. Forex Trading Strategies Som med alla typer av investeringar finns det många olika Forex trading strategier. Säkring och spekulation är två huvudstrategier. Några grundläggande strategier är att välja en handelstid som sammanfaller med den tidpunkt då marknaderna i de länder vars valutor du vill vilja sälja fungerar med hjälp av stoppordningsorder för att skydda mot stora förluster. Avancerade strategier kan omfatta bärhandel, som tar hänsyn till valutakurserna och inte bara omräkningskurserna. Eftersom valutaväxlingar är så flyktiga, är det en bra idé att testa dina Forex trading strategier innan du lägger upp dina egna pengar. De flesta mäklare erbjuder ett demokonto och innehåller verktyg som gör att du kan backtest dina strategier. Vad vi utvärderade förstärkare Vad vi hittade Plattform ampverktyg Handelsplattformen och de verktyg som erbjuds är en av de viktigaste övervägandena när vi väljer en valutahandel. Våra granskare testade plattforms demo som tillhandahålls av varje mäklare och deras mobilappar, letar efter plattformar som är lätta att använda och som ger analytiska verktyg som hjälper dig att mäta valutaparprestanda. Med de bästa plattformarna kan du skapa flera vaktlistor för att spåra olika grupper av valutor. Vissa tillåter bara att du skapar en enda vaktlista eller lägger till i en enda förberedd vaktlista. Du bör också kunna skapa varningar för att meddela dig när ett valutapar når ett visst pris eller uppfyller några andra kriterier. Helst bör du kunna ta emot e-postmeddelanden eller textvarningar, men vissa plattformar erbjuder bara meddelanden inuti plattformen. Några av plattformarna erbjuder inte varningsalternativ. Forexmäklare tillhandahåller också kartverktyg som hjälper dig att mäta prestanda för ett valutapar. Dessa verktyg inkluderar tekniska indikatorer som kan hjälpa dig att planera din handelsstrategi. TD Ameritrade erbjuder överlägset de mest tekniska indikatorerna, med över 300. Mäklare som vi granskat har en rad valutapar tillgängliga för handel, den högsta är 120 och lägst är 10. Mest trading sker på större par, till exempel EURUSD, USDJPY , GPDUSD och USDCAD, men med möjligheten att handla med olika valutor, såsom den thailändska bahten, den ungerska florinen och danska kronan, kan du ge dig möjlighet att sprida dina investeringar, diversifiera din portfölj och potentiellt skörda större belöningar från mer flyktiga valutor. Handelskostnader Huvudkostnaden för valutahandling ligger i budskapets spridning. Detta är markeringen som en mäklare gäller och härrör från skillnaden mellan budet, eller försäljningen, priset och frågan eller köpkursen. Spridningen är vanligtvis skillnaden i växelkursens sista två decimaler. Forex mäklare hänvisar till denna skillnad som pips. Eftersom växelkurserna ständigt fluktuerar, gör ofta även spridningar, särskilt när en ekonomisk förmögenhet i ett land tar dramatiska vändningar till det värre eller bättre. Vissa mäklare tar ut provisioner på varje handel. Dessa mäklare har ofta snabbare spridningar men kan vara bättre för högre volymhandlare. Kommissionens baserade mäklare tenderar också att kräva de högsta inledande insättningarna. Några mäklare vi granskade, som Oanda och Nadex. har inte minimikrav och tillåter dig också att handla alla storlekar mycket valuta. Utbildningsförstärkare Forexmäklare bör också ge handlare med investeringsutbildning och plattformsträning. Våra granskare fann att de bästa mäklarena erbjuder videoprojekt och steg-för-steg-träning på plattformarnas funktioner utöver tränings manualer. Även om forexinvesterare är mer erfarna som andra investerare anser vi att det är viktigt för en mäklare att tillhandahålla utbildningsresurser. Det bästa inkluderar veckovisa webinarer och pågående bloggar som ger ett viktigt sammanhang på valutamarknaden samt idéer för nya handelsstrategier. Eftersom valutamarknaden fungerar dygnet runt är det viktigt att kunna få stöd när du handlar. Många mäklare erbjuder telefonsupport under timmar Forex marknaderna är öppna samt live chat. Vår rekommendation TD Ameritrade är vår top rated-forex broker. Den har den bästa plattformen, både när det gäller användarvänlighet och bredd av de verktyg som den tillhandahåller. Det erbjuder också de flesta valutapar, vilket ger dig möjlighet att handla i exotiska par som har potential för hög avkastning. Det är också en bra plattform för handel med andra investeringstyper och kan vara ett bra val om du vill göra utländska investeringar. Interactive Brokers är ett annat bra val som har en bra plattform och pedagogiska erbjudanden. Den har en provisionbaserad modell men snäva spridningar. Det kräver en initial investering på 10 000, så det är ett bra val för erfarna investerare. FXCM har några av de bästa pedagogiska verktygen, inklusive pågående Daily FX-webinars och den dagliga FX-bloggen. Den har de högsta provisionerna i vår granskning, men det har relativt snäva spridningar. Oanda och Nadex är de två bästa mäklare för prissättning. Nadex har låga provisioner och låga spridningar. Oanda har inte några minimikrav för din öppningsdeposition eller en minimal handelstorlek. Forex trading är ett steg avancerad typ av investeringar men är en som har potential att vara mycket givande. Varje mäklare i vår recension erbjuder verktyg för att göra affärer och analysera potentiella strategier. De bästa mäklarna erbjuder en lättanvänd plattform, låga handelskostnader och kvalitativa utbildningsresurser.

No comments:

Post a Comment