Monday 16 October 2017

Forex 1 Min Diagram Strategi


Day Trading System för scalping 1 Minute Charts Beroende på vilken typ av daytrader du är kan du (eller kanske inte) hitta det här snabbväxande, högriskhandelssystemet användbart. Det är självklart att handel på ett minuts diagram endast är lönsamt om du är in och ut ur en position snabbt. Att ta en strategi i denna tidsram innebär att man tar en viss risk. som bara kan negeras genom att använda en super solid stoploss och ta vinststrategi. Under de närmaste månaderna kommer jag att lägga upp några system som Ive använde, eller har läst om på olika ställen under min tid som näringsidkare. Först upp är detta snabba ett minuters scalping-system som kan användas för handelslager, terminer eller Forex. För att få ut det mesta av ett minuts handelssystem måste du antingen ha ett handelskonto som gör att du har direkt tillgång till marknaden eller mäklare med snabb exekveringsplattform och supertäta spridningar. Du slösar helt bort din tid med att försöka handla den här tidsramen med en bred spridning. Först satte diagrammet upp. Uttrycket mindre är mer har aldrig varit mer relevant när det gäller ett ett minuters scalping-system. För det här diagrammet är allt du behöver är vanliga Bollinger-band och ett 100-tal exponentiellt glidande medelvärde. För det första måste du skapa en regel för att bestämma riktningen. Vår regel här bestäms av 100 glidande medelvärdet. För en köpsignal måste både det övre Bollinger-bandet och det mellanliggande rörliga medlet av Bollinger-bandet vara över 100 exponentiella glidande medelvärden. För en starkare köpsignal borde alla tre av Bollinger-banden vara över 100 exponentiella medelvärden. För en försäljningssignal måste både det lägre Bollinger-bandet och det medelstora rörliga medlet av Bollinger-bandet ligga under 100 exponentiella rörliga medelvärdet. För en starkare försäljningssignal borde alla tre av Bollinger-banden vara under 100 exponentiella medelvärdet. Övning gör perfekt Det finns saker att leta efter som kommer att bli mycket uppenbart när du handlar i realtid själv. Se till att du testar det här systemet på ett demokonto innan du handlar det för riktigt, och se till att du får en känsla för när de bästa affärerna kan komma. En av de saker du kanske vill leta efter är åtdragningen av Bollinger-banden efter en förändring i riktning, ofta kommer ett litet impulsivt tryck direkt efteråt. Ingångssignalen När du väl har bestämt om priset är i köp eller säljläge, letar du efter att gå in i en handel. Detta system tar hand om Bollinger-banden i ytterligheterna. Så till exempel på diagrammet nedan har köpläge etablerats eftersom både det övre Bollinger-bandet och det genomsnittliga Bollinger-genomsnittet är över 100 exponentiella glidande medelvärden. Vad du letar efter är ett ljus för att stänga 8220up8221 över mitt Bollinger-bandmedelvärde. Det är viktigt att det här är ett tjurstearinljus, om ljuset passerar medelvärdet men stänger som ett stearinljus måste du ignorera detta och vänta på ett uppstearinljus. När ett uppstearat ljus har bildats söker du priset för att bryta utöver det höga av detta ljus. Ta en titt på exemplet på det här diagrammet. Det första markerade området visar ett ljusstängning, som sedan rör sig högre på det efterföljande ljusets öppning. Det här är var du går in i handeln. Din stoploss skulle placeras på antingen den sista låga i priset eller vid det nedre Bollinger-bandet. Ive har visat denna inmatning och stopplösningsnivå med två små gula linjer. Det här är nu där träning spelas in. För att hålla din risk åtminstone måste du vara snabb och effektiv för att flytta din stopplås upp under priset. Vad du letar efter är priset för att fortsätta och närma sig eller rör det övre Bollinger-bandet. När det rör sig mot det övre Bollinger-bandet måste du flytta din stoppljus upp till mitt Bollinger-bandnivå. Detta kommer att ta bort större delen av risken från handeln. Om handeln stiger upp kraftigt kanske du vill placera din stoploss vid breakeven genast (faktiskt ingångspunkt). Med övning får du en känsla för rätt plats för att sätta din stopplås så att din frihandel kan röra sig. Ofta efter att Bollinger-banden har gått ihop bryter priset ut med ett skarpt drag. Om du är snabb och får ditt stopp till breakeven kan du se för att avsluta denna handel någonstans mellan en eller två gånger risken (avståndet mellan din inträde och den första stopplösen). Helst, om du riskerade 10 poäng du vill ta mellan 10 och 20 poäng vinst från en handel. Om flytten har varit skarp kan du försöka låsa in några vinster, så ofta kan det gå snabbt. Börja flytta din stoploss upp från breakeven (eller från mitten Bollinger) och spåra den under det låga av varje ljus som stänger. Nästa markerade område på ovanstående diagram visar en säljhandel. Återigen letar du efter det lägre Bollinger-bandet och det mellersta Bollinger-genomsnittet för att trycka under 100 exponentiella glidande medelvärden. Då letar du efter ett ljus som stänger ner, och inmatningen utlöses när det låga ljuset är bruten. Din stoploss är placerad på antingen den sista små högt i priset, eller i mitten Bollinger-nivå, eller vid din maximala är du villig att riskera på handeln. Tänk på att du vill hålla risken så liten som möjligt på dessa affärer för att göra detta arbete. När priset har gått ner för att röra vid det lägre Bollinger-bandet måste du snabbt komma till stoppet. Då börjar du antingen spåra den och låsa din vinst, eller stänga handeln mellan en eller två gånger din risk. Ett annat fungerande exempel I nästa exempel går båda Bollingers under 100 exponentiella medelvärden, så får du ett nedstearinljus som utlöser en säljhandel. När priset börjar skjuta ner till det lägre Bollinger-bandet får du snabbt slut på breakeven. Om du är snabb nog och har övat systemet, kan det vara möjligt att du har stängt ut för en multipel av din risk. I värsta fall borde du ha blivit stoppad vid breakeven. Riktningen växlar sedan och båda Bollingers trycker över 100 exponentiella medelvärdet, vilket bekräftar köpläget. Markerad på diagrammet är de första ljusen som stänger 8220up8221 efter att Bollingers rör sig över 100 exponentiella medelvärden. Brytningen av det höga av 8220up8221-ljuset är din entré. Eftersom den sista låga är ganska långt bort skulle jag föreslå att du placerar din stoploss i mitt Bollinger-genomsnitt då priset börjar bryta i din handelsriktning. Priset går snabbt mot ditt övre Bollinger-band och vid denna tidpunkt är det cirka 1,5 gånger risken. Här kan du antingen stänga ut för vinst eller spåra din stoploss under det låga av varje minuts ljus tills priset återvänder och stänger handeln. Du kan få ytterligare några poäng belöning gör detta. Avancerade tekniker Du kommer att märka på diagrammet över det priset fortsatte efter den första handeln. När du först lär dig detta system skulle jag föreslå att du bara tar den första handeln i någon ny riktning. När du blir mer medveten om hur det här systemet beter sig, kanske du vill använda samma inmatning och avsluta tekniker för att handla fortsättningarna av trenden. Om det är ett starkt drag och priset ligger över mitten Bollinger kan varje följd av de yttre Bollinger-banden leda till ett lönsamt drag som passar din risk. Jag föreslår att du skapar ett diagram med indikatorerna som visas. Lämna den öppen på skrivbordet och följ idén visuellt i några dagar. Även utan att handla kan du få en känsla för hur det här fungerar, och du kommer att se var möjligheterna är när priset berör extremiteterna på Bollinger-band. Först då bör du börja handla detta på ett demokonto, och först efter att you8217ve har producerat några veckor av konsekvent vinst i din demo borde du bli frestad att försöka handla detta för riktigt. Det finns verktyg tillgängliga för vissa mäklarehandelsplattformar (som Interactive Brokers) som hjälper till att hantera din stopplöshets och utgångspunkter för dig. Du kan ställa in dem för att slutföra uppgifter, till exempel flytta din stoploss 2 poäng, genom att klicka på programvaran en gång för att utföra åtgärden. De kan också gå in i en handel och automatiskt placera en stoploss vid din maximala risknivå samtidigt. Verktyg som detta är ovärderliga vid handel med ett så snabbt system. Det låter dig fokusera på handelskartan och hantera det med ett klick med musen. Om din mäklare inte tillåter anslutning av verktyg från tredje part kan du också prova program som uBot (Google it). Det här är programvara som registrerar alla åtgärder du gör på din PC-webbläsare och sparar dem som skript. Du kan till exempel ha en uppsättning som placerar en handel och din maximala stoploss med ett klick, då kan du få en annan uppsättning som flyttar din stoploss med X antal poäng varje gång du klickar, och en annan som stänger din position. Snabba handelssystem behöver någon form av automatisering för att hjälpa till att hantera positioner. Jag hoppas att min förklaring av detta system är tydlig, några frågor är inte rädda att fråga i kommentarerna.1 Min Easy Forex Scalping-strategi Forex scalping doesn8217t behöver vara komplicerad alls. Jag har utvecklat en mycket enkel strategi med grundläggande indikatorer som kan tillämpas på lågspread valutapar. Vänligen använd den endast på 1 min handelsdiagram. Indikatorer: 12 exponentiell glidande medelvärde, 26 exponentiell glidande medelvärde, 55 enkla glidande medelvärde Tidslinje (r): 1 min kartor Handelssessioner: London-session, US-session Valutapar: Lågspridning (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min tabell Exempel 12 EMA Korsar upp 26 EMA och 55 EMA underifrån. Öppna köpposition Placera skyddshållare under den senaste svängningsgraden. Avsluta handeln för 9 till 15 pips vinst. Den amerikanska dollarjapansken Yen-diagram ovan visar oss ett exempel på en köp - och säljhandel. Båda traderna stängdes för 15 pips under USA: s handelssession. That8217s totalt 30 pips eller 300. Inte illa för 5 timmars handel. 12 EMA korsar 26 EMA och 55 EMA överifrån Öppen säljposition Placera skyddsavbrott ovanför den senaste svänghöga Avsluta handeln för 9 till 15 pips vinst Relaterade inlägg: Ladda ner Forex Analyzer PRO gratis idag Brand New Forex System Med Super Precis och snabb Signaler Genereringsteknik. Forex Analyzer PRO genererar köp och säljsignaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och REPAINER ALDRIG upp till 200 pips varje dag Köp och Sälj Forexsignaler Avancerad Daglig Avkänningsdetektering E-post Mobilvarningsvarningar Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterar alltid din integritet på Dolphintrader. Forget sitta framför skärmen i timmar Gör enkla pengar konsekvent Placera en order på en minut och stäng av datorn Upprepa processen om och om igen varje dag Lär dig hur handla professionella Inga känslor, inga bekymmer. Diskiplinerad handel kommer att bli mycket lönsam Den 1MinuteDaily-strategin fungerar bra både på trendmarknaden och i vildmarknaden och vi väljer ofta marknadstopparna och bottnarna. Ett typiskt diagram med sex vinnande dagar i rad: Imponerande backtesting-resultat Excel-arket med backtestingresultat förklaras och är tillgängligt för dig. Du kan kontrollera de historiska affärer steg för steg och få förtroende. Du kan vara nyfiken på hur systemet utfördes efter att vi publicerade det. Och det är en stor överraskning: utan uppdatering, justering eller någon förändring i strategin ger det positiva och stabila liveresultat. och prestanda är ännu bättre Alla handlare som köpt systemet för två år sedan gjorde en bra vinst. Vad som är viktigt här är det inte ett blackbox-system eller någon massa indikatorer. Vårt system är baserat på det faktum att priset bildar en konsolidering varje natt på grund av långsammare rörelse. Det är inte en Heliga Graal som arbetar 100, men oddsen kommer att fungera för dig - konsekvent. Enligt den nya forskningen arbetar vårt system med fler valutapar. Grattis till alla handlare som gjorde en vinst Vad är ett framåtprov Det finns så många quotperfectquot Forex-system där ute. Många näringsidkare försöker följa ett system som har överoptimiserats. Ett överoptimerat system fungerar utmärkt på historiska data, men misslyckas med nya data. Det mest robusta och övertygande testet är att granska resultaten efter en tid. Och det är vad vi har gjort i den här uppdateringen. Jag har handlat FULL tid i över ett år. Jag har verkligen försökt allt. Köpte så många EAs och webinars, etc. Så vad tycker jag om den här produkten Det är Sällsynt, det fungerar faktiskt Det fungerar konsekvent Det var inte overhyped. Jag tycker att laget kör denna produkt för att svara på frågor och ge hjälp när du frågar. Återigen låter det så enkelt, men sällan att hitta i denna bransch. Jag tillhandahåller privat coaching och rekommenderar vanligtvis student att stanna långt ifrån produkter på marknaden. DENNA produkt rekommenderar jag fullt ut. Skål till 1MinuteDaily Team. Tim Morrow, Clovis, CA Jag vill bara börja med att säga ett stort tack till Tim och Julie. Jag har varit två år i Forex. Jag handlar 1MinuteDaily i sex månader och blir fortfarande upphetsad - jag tjänar verkligen pengar. De enklaste pengarna jag någonsin har gjort. Jag kan inte tro att jag har gjort det enkelt, mekaniskt, stort förtroende. Jag gillar det Justin, New York, USA Bra jobb Jag handlar Forex fem år, de senaste två åren var jag tyst lönsam. Min primära strategi var trendföljande med korrekt penninghantering. Som en heltidspraktiker spenderade jag 8 timmar om dagen på marknaden hela tiden. När jag hittade denna strategi förändrades mitt liv dramatiskt. Även om jag spenderar mer än en minut om dagen framför min handelsplattform, tjänar jag ännu mer pengar idag. SMART pengar. Alex Fitz, Las Vegas Trött på så många trading och ea-strategier, jag har en live försök till den här och det är en överraskning. Stora och solida breakout-strategier. Bra stöd. Jag är väldigt glad. Jag måste säga att denna produkt är legitim och den fungerar. Det överträffade mina förväntningar och även om jag har tid att handla hela dagen, gillar jag den här strategin eftersom det verkligen tar emot känslorna ur handel vilket är något som jag tycker är utmanande. Placera bara din beställning och gå bort. Dock kontrollerar jag det hela dagen för att flytta stoppförlusten uppe i paus även när jag är nära målvinsten. Deras pengar hanteringssystem är kraftfullt. Jag använder för att ignorera regler om pengarhantering tills jag läser den här boken, har jag blivit en mycket bättre näringsidkare på grund av denna extra bok, Money Management. Ge det ett skott, du kommer inte ångra det :) Bra system. Testade det för ett par dagar såg bra ut, gick live 50pips på första handeln. Enkelt att förstå, du kan använda det dagligen, lönsamt, tidskrävande. Stödet är bra de kom tillbaka till mig om 24 timmar. Jag har handlat flera strategier tidigare. Det här är det bästa. Jag rekommenderar starkt att det går. gavin, london, england Ive ben använder detta system ungefär fyra veckor och tjänade pengar konsekvent. Jag gjorde mig några ändringar för att förhindra falska breakouts och äntligen kan jag säga att jag gör pengar i Forex. Enligt min åsikt är detta det bästa systemet där ute (och tro mig, jag har försökt ett par). Det är enkelt, lätt att förstå, ger fullständig förståelse, och det har gett mig tillbaka mitt liv (inte stirrar på kartor hela dagen) och mina pengar Tack, killar för att utveckla ett underbart, sunt förnuftssystem, det är också extremt lönsamt C . Bell, South Carolina, USA Jag kan bara inte tro hur fantastiskt detta system är. Om Ive tog alla signaler skulle jag ha vunnit 70-80 av tiden. Jag har handlat denna levande från den tid jag köpte den, ungefär en månad sedan och har visat någon vinst. jag vill verkligen tacka utvecklarna av systemet för systemet, guyz är guldgruvan, jag rekommenderar det, det är fantastiskt, smiple och så lätt att lära, mahmood serry, egypt Ive har använt detta system på alla 3 par för 6 veckor. Det har fungerat bra. Jag använder vågindikatorn för att filtrera några falska handlar. Det har förhindrat vissa förluster. Jag flyttar också min stoppförlust upp till positivt territorium när handeln närmar sig TP-nivån. Jag limmade inte till datorn. Jag kontrollerar bara alla så ofta. Den tekniken reducerar verkligen scenarierna för att få nästan vinst och faller tillbaka för en förlust. Det bästa paret för mig hittills har varit GBPJPY. Stöd har varit mycket lyhörd. Jag får ett svar tillbaka mycket snabbt. Trevligt system. Lätt att läsa och följa instruktionerna. Strax framåt, inte komplicerat. Lätt att bygga förtroende med det och lätt att använda. Detta är ett långsiktigt verktyg i min handelslåda nu. Pam, Arizona, USA Jag såg översynen publicerad på denna sida och gav ett försök. Jag har handlat systemet lever i 2 veckor och tjänade pengar konsekvent. Systemet är lätt att använda och jag rekommenderar starkt det. Medan systemet rekommenderar att du fokuserar på ett par åt gången handlar jag ibland upp till 5 par om dagen. Materialet ger dig också en handledning om handel med pengar på pengar, vilket är bra för nya handlare oavsett vad du handlar om. Steve Lane, Bluffton, SC Av all den programvara som Ive sett är 1 Minute Daily ett bra sätt att göra en stor skillnad i din handel. Anledningen till att jag säger detta är att det inte är ett system med outrages-löften, men i själva verket ett sätt att öka dina lönsamma affärer med liten eller ingen ansträngning, bokstavligen från det ögonblick du börjar använda det. Systemet tillåter dig att handla med förtroende med att du kommer att bli täckt på vilket sätt trenden går med inmatningsprocesser, sluta förlust och ta vinstsättning. Systemet tog mig bara fem minuter att installera och förstå. Det är så enkelt även ett barn kan använda det. Ge det ett försök, och du kommer se från den allra första dagen handelsfriheten ska du nu ha, och om det inte gör någon skillnad i dina vinster, enkelt förfråga dina inga strängar bifogade full återbetalning Ken Faulkner, Jersey CI Jag har köpte många system på FPA inklusive blackdog, jag handlar live och får konsekvent vinst med den här, det är bäst överlägset, jag vet inte hur Mike från Arizona kan betygsätta det så dåligt och det gör mig av det du tillåter människor att betygsättningssystem som inte handlar live, blackdogen till exempel, jag är en forummedlem och jag vet för ett faktum att många av de recensioner du visar är demo, ingen respektlöshet som är avsedd för BD-systemet Ray Monaghan, Capetown. Jag skulle vilja berätta för 95 förlorare om 1Minute Daily System. Kom på alla, slösa inte all din tid på att leta efter den heliga graden eller ens de SCAM ROB BOT haha. Prova 1 minuters dagligen och du kommer aldrig mer att förlora dina pengar. jag är inte en nybörjare. Jag handlar från cirka 10 år och det här är den mest komplicerade och enkla metoden för att tjäna pengar hela tiden månad efter månad. Jag köpte denna strategi för 2 veckor sedan. Det är mycket enkelt och till den punkten. Handboken är väl genomtänkt och kundservice är mycket snabb att ta itu med dina frågor. De har också gett ut bra tips som du kan använda i din handel. Det är verkligen ett mycket enkelt system som alla kan förstå, nya eller mer erfarna. Jag använder detta system med mina EAs och resultaten är som de sa att det skulle vara. Deras teori är ljud och väl genomtänkt. efter 6 månaders handel bor detta system jag måste säga att det är fantastiskt. För alla att se jag har gjort en blogg (slurpeeforex. blogspot) där jag skickar mitt riktiga resultat med riktiga pengar. Jag började med 170 USD och nu är jag upp till 1850 USD. Jag gjorde lite förbättringar för detta system och riskerar också 10 per handel, vilket är för mycket, men så fort jag får mitt konto upp minskar jag risken för att minska volatiliteten. Jag har redan gjort en recension här och det var positivt. Efter sex månader ger jag 5 stjärnor igen. Lätt system att lära, sätta och gå vilket inte behöver du sitta hela dagen framför din dator och mycket bekvämt. Jag kan bara rekommendera det. Slurpee, Tjeckien True Money Management är en måste-läs kort e-bok för alla näringsidkare som fortfarande inte lyckas med en beprövad strategi. Pengestyrning är den viktigaste uppgiften. Det här är den saknade länken mellan utbildad näringsidkare och lönsam handel. Mer om den här bonusen. Efter betalning kommer webbplatsen att fråga dig att ange MetaTrader kontonummer (bara nummer). För att förhindra Internet piratkopiering licensierar vi produkten till ett specifikt MetaTrader-kontonummer. Du kan ladda ner systemet för ytterligare demo eller direktkonton gratis när som helst senare. Du kommer att få produkten omedelbart. Detta är en engångsbetalning för livet. Detta är ett introduktionspris. Det kan ökas snart. kopiera TampJ Profit Club, 2008-2017, All Rights Reserved.1 Minute IN OUT Forex Trading System Trading 1 minuters diagram kräver kompetens att behärska. Eddie Clark, tränare och näringsidkare, har behärskat handeln med 1 minut i Out Forex Trading System. Med Kung-fu färdigheter kan Clark visa dig hur man handlar forex, analysera diagrammet och presentera en strategi som du endast handlar på 1 minuters diagram. Med erfarenheten av en Forex Trader och mästarutbildare Eddie Clark skisserar han inte bara uppställningarna utan ger också riktade vinster direkt efter din inresa. Framgångsrika näringsidkare är en som är tålmodig sa många, men Clark kommer att visa dig hur du är otålig och du har lärt dig färdigheten att handla 1 minuters diagram. du kommer inte längre vilja vänta och stärka skärmen längre timmar efter timmar. quote Vad är så bra om systemquotstudierna har visat att många lönsamma och erfarna handlare spenderar hela sitt liv tyst och tjäna pengar med en strategi. Denna strategi är deras bröd-och-smör verktyg för att konsekvent tjäna pengar. Några av de mest framgångsrika näringsidkare lyckas konsekvent testa och använda två strategier - en trend som följer strategi och varierande marknadsförhållanden. Endast näringsidkare som har tid, resurser och expertis att inte bara handla med lång tid, men söka quotthrillsquot att handla 1 minuters diagram. Varför detta system är bra för att du inte behöver sitta i timmar framför datorn för att övervaka handlarna, det finns gott om inställningar och inträde på en dag som du kommer att försöka komma in i branscher som ger dig den högsta sannolikheten i en någon given handel. Idag kommer vi att visa dig hur du går in, planerar, ställer in dina vinstmål. (Och självklart din snabba stoppavbrott också) Du kan faktiskt använda dessa testade och lönsamma strategier i din handel så fort du vilja. quotEasy Att upptäcka och lätt att använda strategyquot quotA Mycket kraftfull indikator. citationstecken Det finns indikatorer som släpar, men att handla 1 minuters diagram, indikatorer som systemet använder är förutsägligt och när inställningen är utlösad, behöver du bara gå in i ordern, ställa in stoppförlusten (normalt en mycket snabb stoppförlust ) och ser fram emot att priset går 2 gånger till 3 gånger din risk och belöningsförhållande. Således är indikatorn som tillhandahålls en kraftfull, som jag säger igen, handlar bara 1 minuters diagram. citationstecken Minska falska signaler. quot Handel 1 minuters diagram - The Beauty

No comments:

Post a Comment